Arbetar men finner lugnet också!

Jobbar heltid, plus lite extra just nu. Det går bra men det gäller att finna lugnet också då när man är ledig. Att umgås med mina fina barn är väl toppen!
Förra helgen latade vi oss på Slättabadet.
Wilma är en riktig fisk, hon älskar vattnet!

I fredags åkte jag och barnen till Lingheds Änga och njöt max med Anna, Ebba och Wille! Barnen badade säkert 4ggr på kvällen, senaste gången vid 19:30 tiden. Wiktor fick ett av härbrena att bli sitt skepp! Det märktes att han njöt av att få gå runt lite och lalla..
Och jag o Anna kunde sitta på altanen, dricka lite rosé, eller åtminstone jag Anna får ta sitt alkoholfria vin då det växer något litet i hennes mage!
Jennie E kom förbi en sväng också!
Så skönt att bara få sitta och prata en hel kväll! Så trevligt och bra!!
Strax efter 01 va det dags att sova, då sov barnen gött redan.

På morgonen blev det låååång sittning på frukost bad och tanka energi!!

 Anna o barnen drog lite tidigare på kalas men vi stannade en stund. Är det lugnt runt om oss så är barnen lugna också! Till och med jag badade en sväng, riktigt skönt faktiskt!!

Fina Wilma njöt och leker som vanligt lite fantasilekar.. Bilarna är kära i varandra och några har varandra som idoler, typ som Eric Saade eller Danny. Riktigt mysigt att sitta brevid och lyssna på!

Sen blev det lunch hos Gammo, morfar och Carin kom förbi en sväng också!!

Vi satt ute på altanen och fikade trots att regnet kom sakta!

Tack Anna för denna Fre/lör! 

Nu blir det en veckas jobb, startar idag med lite övertid.. Linus är hos oss och det funkar bra! 

Mårten jobbar också lite extra så vi går lite om varandra. Men vi har väl varit tillsammans mycket under semestern också så det funkar!

När han är hemma nu så målar han våra fönster, vi har börjat med innemålningen. Sådan skillnad det blir, vårt sovrum blev både större och mysigare. Bort med det bruna in med det vita!! Det blir utvändigt sedan också! 

Vet att jag ska vara ledig vecka 33 också så jag kan jobba lite också! Då ska vi njuta tillsammans jag och barnen.. Mårten jobbar..

På återseende!

 

 



Kommentarer
Pörnie

Härligt!!! Man får njuta av de fina dagarna!

2012-07-30 @ 09:27:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0