Som min man brukar säga..

Wiktor har ända sen han föddes varit väldigt mammig, framförallt när han är sjuk, trött osv. Han är oxå rätt blyg o köper inte vem som helst. Detta har varit lite jobbigt då vi har haft katastrof lämningar på dagis, svårt o jobbigt att lämna hos mormor o farmor osv.
Den senaste månaden har dock nåt hänt! Han har vänt! (Hoppas jag törs skriva det nu..)
På dagis mest, han har börjat leka med kompisar och det finns en mantel där, denna mantel har blivit riddare Wiktors och han kliver in i rollen hel hjärtat och räddar prinsessorna som kan vara flera av tjejerna på dagis!!
Sååå fantastiskt! Lämningarna går bra och vi pratar mycket om kompisarna N, C, K, E och J!!!

Farmor och Mormor är numera ett stort JAAA när vi ska träffas o hämtar de på dagis så springer han emot dem!
Som ni förstår är detta super skönt!
Roll lekar har blivit en viktig del i hans liv nu!!

Men för att återkoppla till rubriken så brukade Mårten alltid säga att Wiktor helst skulle vilja krypa in o trygga magen igen när det bara är jag som gäller och idag sa han just det'
-Mamma, jag vill va i din mage!!
Haha, sagt o gjort, se bilden! Han är stor nu vår lille prins!!

Kram från oss!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0