Semesterdag!! ❤

Barnen har fått längre dagar nu när jag jobbar heltid och i Borlänge, detta har märkts mest på Wilma, hon har nog vant sig med en extra ledig dag i veckan..
Själv kände jag mig trött här oxå så efter att jag o Wilmis pratat en kväll bestämde vi att jag skulle vara ledig en dag denna vecka! Passade bra oxå när det va dags för 1:a vaccineringen idag!
Vi har ju en resa till Turkiet att se fram emot i maj!!! Vi åker med barnens mormor som fyller 60år och min lillebror som fyllt 30!! Så vi blir ett gäng!! Ska bli sååå skönt!!

Iallafall så blev denna dag bra, ja det klart, det är full fart och inte många lugna stunder! De ska busa, bråka, testa och självklart oxå skratta och kramas!!
Vi tog en lååång mys morgon m frukost och lego bygge! Wiktor gillar ju tv:n så han höll sig där mest.. Efter lunch åkte vi med pappa M ner till stan och han vidare till jobbet denna eftermiddag!
Vi gjorde ett ärende på banken och sen till ett fik för go fika!! Sååå nice! De hade ett lek bord oxå så jag kunde lugnt och skönt sitta med en kopp kaffe och nöjda barn!!
Där efter en solig men blåsig promenad till vårdcentralen med stopp och matade änderna i Kålgårn!
En vaccination inför resan, gick över förväntan! Wiktor först,grät såklart vilket gjorde att Wilma gick ut ur rummet en sväng., men kom tillbaka och va jätte duktig! Wiktor va rätt rolig då när Eilma va ledsen, han sa då:
- Wilma, doktorn är jätte jätte snäll!!
Tror sköterskan blev lite rörd!!

Promenad hem i solen med Wilma gåendes, utan att klaga en enda gång!! Super bra!! Hon gick och lekte mest!! Riktigt mysigt faktiskt!!
Se bilderna!!

En härlig dag även om man ibland känner sig som en tjat kärring!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0