Hur fort får en sommar gå egentligen!!

Det börjar bli höst, kanske jag har mer tid o lust att uppdatera bloggen.. Den som lever får se!!

Ett kort inlägg idag! Wilma har börjat skolan!! Eller Förskole klass! Stora tjejen! Hon är super duktig och anpassar sig snabbt!!
Även om hon är en liten tonåring här hemma så är hon duktig i Skolan och med andra!! ❤

Wiktor och jag har denna vecka haft kvalitéts tid! Vi har lekt, pratat, myst, skojats osv. Han är riktigt rolig nu! Och snäll, han säger flera ggr om dan, mamma! Du är fin!!! ❤

Sommaren har varit fantastisk, solig, rolig, skön o bra!
Känner att jag kombinerat allt, åkt iväg, varit hemma, umgåtts, tränat, varit själv, varit m familjen, jag o M har varit själva, solat, festat o mycket mer! Nöjd!!

Så några bilder, sen får vi se om det blir paus eller ej..

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0