Vår!!

Åh va det är härligt med vår! Idag på Långfredagen har jag njutit sol i två timmar, och fortsätter lätt två till om jag kan!! Wiktor o Mårten gick precis in, Wilma leker med Ida, de har cykel premiär o Wilma cyklar på nya cykeln hur lätt som helst! Så jag njuter av fågel sång, sol o kaffe!!! Får se om det blir nåt mer idag!

Igår på skärtorsdagen tog jag med Wilma och 3 av hennes dagiskompisar, Alwa, Alva och Ida på en påsk kärringar runda! Oj, va godis de fick! Och oj, va roligt VI hade! Extra glada var de när de fick gå förbi deras egna grannar! Hihi, kommer ihåg hur kul jag tyckte att det va!!

Påsken är ju en härlig helg, man går mot sommaren och sol och värme! Det ända negativa är väl att alla vaknar så tidigt!!

Nu ska jag njuta!

Förresten har jag gjort ett val över min framtid oxå, jag kommer gå tillbaka till polisen och lämna Trafikverket! Många olika anledningar, mest är det en pendling som tar en extra arbetsdag i veckan när jag kanske inte måste.. Sen har jag hjärtat vid polisen, jobbet på Trafikverket va inte riktigt som jag tänkt mig. Lät annorlunda på intervjun osv.
Jag har ett Super roligt jobb hos Polisen och jag är stolt över det! Nu ska jag landa i valet! Som är mitt och bara mitt! Klart det är tråkigt när det inte funkar, men i det stora hela är jag glad att jag provade, det är inte alltid grönare på andra sidan!

Glad Påsk!! 🐣🐤🐔🐇🐓🌄☀



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0