Tillbaka igen!

Ja så blev det,tillbaka på Polisen igen! Det känns bra, tryggt, nära och många kära återseenden!
Det va konstigt att lämna Trafikverket oxå, många härliga kollegor som jag lämnar men jag känner mig stolt över att jag provade, vågade, hoppade!
Jag är oxå stolt över att jag vågar gå tillbaka, vågar se att jag har det bra, jag trivs, det är tryggt och framför allt nära till barnen och samtidigt utvecklande och stimulerande!!

Wilma gillar detta, hon får cykla till dagis och mer tid för fri lek hemma! Hon ÄLSKAR verkligen att vara ute o får nästan panik när vi tycker att hon ska stanna kvar inne och varva ner..
Medans Wiktor gärna ser på tv och ner tv!! Fast vi märker att byter vi kanal då leker han istället! Men han är trött efter dagis o vill varva ner i soffan!!
Han va ju sjuk förra veckan oxå så nu är dagis lämningarna lite jobbiga igen! Förra måndagen då åkte vi ju till dagis men åkte hem igen för att han hade feber o han är inte dummare än så, såklart han kan testa mamma o pappa, gråter o klänger då kanske man får åka hem igen! Smarta barn!!


Älskade barn!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0