Suprice! Ett inlägg!

Jag vet.. Hela vintern har gått och mycket har hänt!!

Vi har firat jul, nyår iÅre, 6-års födelsedag, bytt jobb, åker buss, haft kalas, firat bästa Söder, börjat spela innebandy, varit på 2 dop, fått en kompis bebis Sixten, lekt, myst, varit sjuka, vabbat, firat morbror J på 30-års dagen och mycket mycket mer!

Tiden bara springer iväg o jag är glad att jag iallafall uppdaterar Facebook och Instagram för de som följer en där! Får se om jag kanske får lite ny inspiration nu! Ska försöka!

Har många tankar kring framtiden just nu, jag vet inte hur jag ska göra med jobbet! Det är svårt! Pendlingen tar tid från barnen och jag mår inte bra då, vill vara med dem så mkt jag kan..
Det är dilemman kan jag lova!

Men den som lever får se!!

Lite bilder från senaste halvåret! ;-)
Och hoppas på oftare uppdateringar!!!
Kram på er!



Kommentarer
Lotta

Du vet att du är välkommen tillbaka :-)

2013-02-23 @ 15:34:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0