Glad alla hjärtans dag!!

Önskar jag er alla som läser här!!

Idag firar jag och Mårten 10-årig förlovningsdag, ingen direkt storartad fest men vi har tänkt på varandra, köpt blommor och presenter och inser att 10 år går fort. Kändes som inte alls så länge sen som vi faktiskt va i Tällberg och gick en härlig vinter promenad i solen, åt god mat och bytte ringar!

Barnen fick också en liten grej på alla hjärtans dag! Bara för att de också skall känna att det är en speciell dag!
För mig är det lyx att jag delar alla vardagsbestyr med Mårten nu,
det räcker gott för mig!

Ska bli bättre på att skriva oftare, tiden räcker bara inte till alltid!

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG NU, tänk på varandra, vänner och familj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0