Tillbakablick på sommaren.

Jag gjorde en tillbaka blick på sommaren och la ut bilder på facebook, det hände en del över sommaren men ack va fort den gick..
Nu är det höst och tillbaka till verkligheten, Mårten har börjat jobba, Wilma o Wiktor går längre dagar på dagis och jag jobbar. Hade en del semester iallafall så jag tar ca 1 dag i veckan och det är ju superskönt. I fredags va jag ledig, härligt. Vi hade en skön dag. Skrotade hemma påförmiddagen, damsög m.m. sen kom Jenny o Julia en sväng, Jenny tog med sig Wilma på affären och Julia blev kvar med mig och Wiktor!
Wiktor blev alldeles kär tror jag för han jagade Julia och ville kramas och pussas, kändes inte som om Julia uppskattade det lika mycket bara. hahaha!
Wiktor har ju varit en rädd och tillbaka dragen kille så att han tar det där klivet va roligt! Men kan man bli annat än kär när Julia är såå söt som hon är!
Wilma hade kul med Jenny också, många konstiga ideer tror jag, hon berättade om någon gång när Jenny brukade åka efter bilen i ett snöre???!!!!
Vi sa dock att hon inte skulle tro på allt som Jenny säger!!!
Tusen tack dock Jenny, du är såå härlig med Wilma!!
Ja, Wiktor med för den delen!

Karin H och hennes lilla Theo (6 veckor) kom också en sväng, mysigt med en bebis innanför väggarna igen.. Såå liten men sååå söt! Wilma tyckte nog det där med att han ammades va intressant.

På eftermiddagen tog vi en sväng till lekparken och där va vi i ca 1 timme, spelade innebandy och gungade m.m. Wiktors kompis Hugo va ute och Wilmas kompisar Hilda och Hanna!
Sen kom Molly, Alfred och deras mamma Linda på middag! Bus, fredagsmys och tacos!
Härligt med en social dag men ändå ingen stress!!

Lördagen hade vi också en toppen dag, Wilma va hos familjen Ceder HELA dagen och lekte med Edwin, de va helt som nykära, sprang runt och fnittrade mest hela tiden.. De hade nog inte setts på ett tag! Jag och Wiktor vi träffade Söderpärlan och Pörnie på stan, Pörnie hade sin Albin med sig också som tränade på sitt kommande uppdrag som storebror med Wiktor- Klockrent!
Vi käkade lunch och strosade, fikade sen hemma hos Jenny!
Det är för tok på sällan som man ses så här..
Hela familjen J åkte sedan och fick middag hos Ceders, behövligt efter att jag spelat innebandy med Wiktor, Wilma och Edwin på trädäcket ett tag, många skratt!
Wilma vill dock mest vara domare eller någon annan som bestämmer, för det där med innebandy är inte riktig hennes grej!

Söndagen var lugnare, va ute o sprang en sväng, sedan satt jag i sekritariatet på damernas match vilket va en riktig plattmatch, de förlorade med 4-16!!!!! Ahhh
Wilma va med upp o va på läktaren med söderpärlan, de gick dock iväg o lekte istället då matchen va ett riktigt sömnmedel..

Sen är det jobb vecka igen, ser dock ut som om det blir vab i morgon, Wiktor har lite feber. Skrutten. Det är ju foto på dagis i morgon så det kanske är därför, han vet när han skall hålla sig undan!! haha!

Sommaren då? Gotland, 2 bröllop, alfta, Sundborn, bad, sol, siljan runt, besök av familjen Eriksson och massa annat mys!
Ang. Gotland så va Wilma och tvättade händerna hos fam. Ceder i lördags, kommer ut till mig och ropar:
- Mamma, lukta på mina händer.
Jag luktar
- Det är samma tvål som vi hade på Gotland!!!
haha, hon stortrivdes verkligen där!!!

Bilder kommer sen!

Kram Kram



Kommentarer
Jenny

Haha det är ju underbart :)

Jag älskar att busa med dina barn. Känns som att jag har mycket att ta igen på Wiktor och det ska jag :) Julia uppskattar det men jag har ju sagt till henne att hon ska vara svårflirtad :)

Nej, men ärligt så är hon inte så pussig och gosig på mig heller. Jag tror inte hon har tid. Däremot vet jag att både Wiktor och Elton är likadana. Det kanske är typiskt för killar :)

2011-10-20 @ 22:11:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0