Halloween!!

Känns verkligen att det är mörkt ute nu, shit va trött man är när man skall lämna jobbets väggar vid 16 tiden och det är typ kolsvart ute.. Suck.
Skönt att det är ljusare på morgonen men jag vet inte vad som är bäst egentligen..

Vi jobbar, städar, myser, äter osv just nu!
Den där städningen kunde man ju välja bort, vi funderar allvarligt på att man kunde utnyttja RUT-avdraget efter jul när vi båda jobbat ett tag, det vore ju skönt. Tror inte att det är så dyrt.

Jag har lyckats med ett delmål jag haft ett tag, jag har sprungit en mil. Fatta en mil är rätt långt. Det tog lite över timmen och det är ju häftigt bara det. Jag körde på löpbandet så lite långttråkigt va det men det gick och jag är riktigt riktigt stolt!

Våra barn då, det händer en hel del..
Wilma är snart 5 år och hon kan alla siffror, super många bokstäver, hon pysslar gärna med lim, sax osv, hon sover hela nätterna, leker gärna rollspel typ dagis, mamma-pappa-barn osv. Hon kan göra otroligt mycket själv, är snäll mot de flesta, funderar mycket på hur man är som kompis och tittar ALLTID på Barda eller piraterna på tv (live spel).

Wiktor han är 1 år och 4 månader idag! Stora killen som går nästan obehindrat nu, klättrar på ALLT, han säger mamma- pappa- pippi- tack- Mimmi och nickar eller skakar på huvudet till svar.
Han börjar förstå mer o mer, sover inge vidare på nätterna än.. (SUCK) Gråter när jag lämnar på dagis men ler när jag inte är där eller när jag hämtar! Älskar att mysa med mamma eller pappa, gärna i famnen och gärna hålla handen!! Pussas gärna och skrattar ofta!

Idag har jag haft en häxa och en djävul med mig till dagis!!
Wilma har varit häxa och Wiktor han fick ett diadem med djävulshorn.. hahaha, men det va inte så poppis hos Wirre att ha den på huvudet!
Se så fina:






GLAD HALLOWEEN!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0