Sjuk sjuk sjuk..

Det är jobbigt när ens barn blir sjuka. Nu har Wiktor fått en riktigt kraftig förkylning. Har vart till akuten till och med, där får man ju vänta flera låååånga timmar. Men han blev pigg så fort vi kom innanför dörrarna där tyckte jag. Han har fått tagit sänka och halsprov också, stackars liten.
Sover med mig nu, hostar och fräser.
Det är väl så att man ororar sig hela tiden, säkert för mycket men det är ju jobbigt. Sen blir det gnälligt på dagen, vill helst att jag skall bära honom hela tiden. Inte konstigt att stora syster blir svartsjuk, hon tycker nog att jag och Wiktor är tillsammans alldeles för mycket. Förstår det till fullo! Men hennes tid kommer nog också..

Jag hittade kameran iallafall!! Vart undrar ni då? Jo, i leklådan! hahaha, undrar om vi har en liten tjuv här i Slätta?? Fast det klart vi har ju haft en mystisk gäst också som tidigare klippt av mobilladdaren!! hahaha..

Så snart kommer det bilder, inte idag men snart!!

SKa gå upp och sova nu så jag får lite timmar.. Mårten ska jobba HELA helgen och med ett sjukt barn så lär det bli mycket inne lek..

Hörs och syns!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0