Ett löv till sin älskade mamma..

Wilma är rätt mysig just nu, ja det klart hon har sina trots tider som inte är så kul och hon kan reta gallfebern på en men där emellan är hon rätt rolig och mysig. Allt hon leker med just nu är prinsessor och prinsar och alla är kära i varandra. Skall gifta sig eller liknande!
Hon frågar alla vem de är kära i och hon tycker att alla har någon att vara kär i..
Själv är hon kär i Wiktor säger hon.. hahaha..
Iallafall så säger hon lite roliga saker:

T.ex. idag när jag lämnat henne på dagis så ropar hon mamma, vänta! Kommer fram till staketet och säger så här: Mamma, du skall få ett löv som jag målat på för att du är min älskade mamma!
Åhhh...

Hon sa här om dagen att hon älskar min mamma och min pappa och Wiktor! Ofta säger hon det!

Hon pratar ju så bra, helt rent på nästan allt. Det hon säger som är lite roligt är;
Förbrätta (Berätta) och Dimadem (Diadem) förut kallade hon sin dagisfröken Birgitta för Förbitta också!! Men hon heter Birgitta numera!

När hon sjunger för mig och Mårten så ser man hur hon tittar sig runt i rummet och letar efter saker att sjunga om, egna texter så klart!

Hon är underbar som ni märker, måste komma ihåg o skriva upp sånt här så man kommer ihåg de där roliga ögonblicken!

Hon berättade för mina arbetskamrater hur gamo och morfar säger hennes namn, Willma, de betonar lite mer på l;et vilket hon tycker är lite roligt!!

Så kärlek till er också!


Kommentarer
Lisa

Myyyys!!

2010-10-14 @ 09:09:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0