Skådespelartalanger..

Igår när jag hämtade Wilma på dagis hade hon en mycket fin siden rosa klänning på sig, pratade lite med fröken som sa det att vilken fantasi Wilma har. Hon sa också att ja, vissa barn kan man se rätt tidigt på vad de kan tänkas bli.. Detta va strax efter att Wilma visat med miner hur man ser ut när man ser förvånad ut, sprungit runt med en väska och lekt jagad.. Hon är en skådespelare av rang!! haha.. Vi får se till att det blir teaterskola!

Idag berättade hon att hon lekt med en Ted på dagis, de hade lekt mamma, pappa och barn. Sen så berättar hon också att de lekt att de va kära i varandra och att hon fick pussa honom på kinden på riktigt! haha, vad försegår på dagis egentligen??!!

Kul då också att våran kompis Mingus va med och hämtade henne idag och att de lite senare pratar framför tv;n och jag hör Mingus säga, Men är inte du kär i mig? Jo, svarar Wilma..
Mingus har varit här och lekt idag, hans lillebror Eddie och mamman va också med även Molly kom med sin lillebror Alfred (våran gudson) som är värsta värsta charmtrollet! Ja, deras mamma va också med, härligt med lite barn och mamma fika! 

Ja det är mycket kärlek nu, alla är kära i alla!
Själv ska Wilma gifta sig med Wiktor så det är ju lugnt!

Wiktor har börjat skratta på riktigt, vi (Dvs jag o Mårten) pussar på magen och under hakan och han skrattar lite så där hostigt och ler med HELA ansiktet. Det är så mysigt för han är verkligen en glad prick om man inte väcker honom för tidigt vill säga. Han ser glad ut mest hela tiden.
Han är ju otroligt mammig, stackars Mårten är det värst för, det går bra när han är vaken och pigg och glad men ledsen eller skall sova då är det bara jag som gäller.. på både gott och ont.

Igår va min fina gravida kompis Lisa här, en lite söt rund mage hade hon fått! Den lille förväntas se dagsljuset den 28 mars, vi väntar med spänning! Just nu den enda nära jag vet som skall ha barn. Så spännande!
Efter att vi ätit lunch med henne så åkte familjen Johansen till Lugnet tillsammans med grannarna. Härligt! Wiktor fick prova bebis bassängen och stor njöt, han blev alldeles tyst och stilla, njöt verkligen! Han fick lite tutte medans vi fikade och slocknade direkt. Kul att han tyckte om det, nu blir det nog lite babysim för honom!

Wilma är ju galen i vattnet, så hon badade med granntuva, som är än mer galen i vattnet. Superduktig också på att simma fastän hon är 5 och ett halvt år. Utan puffar i stora bassängen!

Man blir dosig och trött efter en eftermiddag på lugnet men det är det värt!

Nu väntar en helg med jobb för maken och vi skall mest vara hemma, en tripp till stan lär det bli om vi orkar!

Kram kram


Kommentarer
Blackie

Jag ska lära wilmis alla danser och miner jag kan och det är rätt många! :)



Kan även tänka mig att bli hennes manager i framtiden;)



Babysimmet är vi också med på!



Puss

2010-11-04 @ 22:29:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0