Pappas prinsessa!

När hela familjen J är hemma är jag inte direkt värd så mycket.
Pappa är bäst att busa med, han är bäst på att skoja, kramvänlig osv..
Ja Wilma är nog mer eller mindre förälskad i sin pappa just nu.
En timme innan han skulle sluta jobba idag så sa hon upprepade gånger att hon saknar pappa..

Nåja, när hon gör illa sig riktigt då brukar det vara mamma som gäller och det skall helst vara jag som skall natta henne. Det är ju en liten tröst iallafall!

Helgen har ju sprungit iväg som vanligt. Fredagsmys blev det med bara familjen hemma. God mat lite chips och tv soffan! Såg innebandy kvartsfinalen mellan Falun och AIK. Gick tyvärr inte vägen men så är det. Det så bättre gick det för tjejerna, ÄNTLIGEN slog de ut Balrog och är nu i semi mot Rönnby.. Globen närmar sig..

I lördags va jag o Wilma ner på stan och gjorde av med lite pengar, lite presenter, smink och nya gummistövlar till prinsessan. Vi hann med en lunch med Jenny o Claes också! Mycket trevligt!
Sen kom Mårtens en gammal kompis och frun förbi på besök, riktigt roligt! Har inte sett dem på flera år så det va superskoj! Kom gärna igen M och UP även om det va en kortis!

På kvällen kom "tant" söder och va barnvakt åt Wilma. Våran vän Linda har fyllt år och hennes man ordnade så att vi blev 4 par som gick till en restaurang och käkade tillsammans. En bowling match innan också. Mycket mycket trevligt. God mat och goda vänner! Bra jobbat!

Söder fick sällskap hemma hos oss av Wilmas kompis Edwin och mamma Erika. Jag tror det va full fart!
TACK SÖDER , du är verkligen en pärla, en god vän och jag är superglad att vi är vänner! Så känner nog hela min familj!

Nu blir det jobb i några dagar sen väntar vi på spänning på besök av kusin Edvin, min lillebror och hans Emma! Ser så mkt i fram emot det! Påskfirande med ägg och sill också! Vi va ut o plockade ris idag så nu är vi redo!

GLAD PÅSK på er alla!

Kram Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0