Barn är bra försäljare..

Våran prinsessa vet vad hon skall säga, allt för ofta tror jag..

Här om dan när vi hela familjen åt lunch så säger hon först till mig:

-Mamma, vet du varför jag tittar på dig?
- Nä, svarar jag
- För att du är så fin!!

Samma upprepning säger hon sen till sin pappa..
Det blir ju bara sååå fint! Man undrar ju om hon har nåt som hon önskar få...

Här om natten vaknade hon när Mårten va på väg att lägga sig, hon grät så klart som hon brukar när hon vaknar. Hon sover själv i sitt rum när inte Mårten jobbar natt då brukar hon få sova med mig men när alla skall sova i sängen blir det ju lätt trångt så då har vi sagt att hon får sova själv. Men denna gång lyckades hon få sin pappa blödig också..
När han kommer in till henne säger hon:
- Jag vill inte vara själv hela tiden..
- Nä självklart, hon fick sova emellan oss utan att jobba för det!
Härligt!!!

Ja, fortsätter det så här så får vi väl se vad hon skall jobba med. Försäljare? Ja, jag skulle nog köpa nästan vad som helst!

hahahahaha,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0