Wiktors första leende!!

Vilken härlig känsla det är när man upptäcker att ens lilla kille ler mot en!
I förra veckan fick jag första leendet och nu ler han nästan varje gång vi får ögonkontakt och det ser ut så där som om man blir generad nästan.. hahaha, han liksom ler och vänder bort huvudet och jollrar lite. Härlig känsla vill jag lova.
Han har lett mot sin storasyster och pappa också, ja åt farmor o farfar med när de va här o grilla här om dan.
Han har dock en liten skrikperiod på kvällen, någon gång mellan 18-20. Det är frustrerande men det har blivit mycket bättre, på sin höjd en halvtimme- 40 min.
I går när Mårten jobbade, Wilma sov hos sin farmor o farfar och jag o Wiktor va själva hemma så lät han ingenting på hela kvällen!!!
Han sov ca 3,5 timme också ute i regnet i vagnen, super härligt!

Innan farmor o farfar hämtade prinsessan så sov hon också en stund på soffan så det blev lite rastlöst för en mamma när båda barnen sov, samtidigt som det är på håret om man skall gå o lägga sig själv då, trodde prinsen skulle vakna men de sov en bra stund båda!

I övrigt rullar väl dagarna på, vi är mest hemma men en del utflykter tar vi oss också! Nu börjar vi väl hitta oss lite rutiner inför att prinsessan skall börja dagis igen, ett nytt dock. Spännande!!
Det ska också bli spännande för mig att gå upp runt 07 varje morgon.. Suck.. Nu väcker Wiktor ELLER Wilma mig runt 08-09 tiden så det blir omställning också!

Det kommer väl nån bild på lillprinsen snart så fort jag köpt batterier till kameran.

Kram kram


Kommentarer
Anonym

Wiktor skrattade åt mig igår :-) Vet inte om det var för att han var glad eller om jag såg rolig ut ;-) Skoj att ses!! Kram kram

2010-08-22 @ 20:45:52
Pörnie

Glömde att skriva mitt namn i förra inlägget så här kommer det :-)

2010-08-22 @ 20:47:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0