Bröllop!!!

I Lördags fick vi vara med om ett underbart bröllop och dop i Karlskrona! Min lillebror Johan blev äkta make till sin underbara Emma! De va så vackra att jag grät floder innan de ens hade kommit fram i kyrkan!! Wilma fick tillsammans med sin gammelfarmor vara brudnäbbar, de va sååå fina när de gick fram i kyrkan i varsin kulldräkt!
Efter vigseln va det dop och jag fick äran att vara fadder! Edwin skötte sig utmärkt, så snäll och fin!
Jag skev en egen dikt till Edvin, skall publicera den sen..

Festen va ute på en ö där Johan jobbar, härligt att ha alla gästerna kvar och även att träffas dagen efter! Det va underbart dels att höra alla vackra tal, träffa all släkt och se dem så lyckliga och vackra!
Både pappa, jag och farmor höll tal! Jag tror vi fick med hur mycket vi tycker om dem och hur vi visar Johan vad han betyder för oss!

Jag skall lägga in bilder sen, hann inte ta så många själv men mammas Björn va fotograf så en del bilder skall jag nog lägga band på! Wilma och Wiktor skötte sig båda superbra under hela dagen.
Wilmas höjdpunkt var nog när hon fick dansa med morbror Johan precis efter att han dansat med Emma!!!

Det är ju en bit och åka ner hit men Wiktor skötte sig så bra, 3 stopp på 60 mil tycker jag är fantastiskt!

Tack Johan och Emma och Edvin för de fina bröllopet, dopet och festen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0