Hantverkare på halvtid..

Det är ju kul o pyssla när man pysslar åt sig själv!!
Idag har jag o Björn (mammas sambo) spacklat o förberett för att vi skall tapetsera i morgon, ska bli grymt kul och spännande att sedan få se resultatet!

Mårten har lagt hela sin tid med att måla tak o väggar och det börjar ta form.
Nu väntar vi på badrummet, mer tapeter och sen är det färdigt att flytta in i iallafall!

I övrigt jobbar vi ju också, men det går och framförallt är det kul!

Kittat fönster har jag lärt mig också, det gjorde jag i söndags. Det är ju fantastiskt vad man kan lära sig!

Tack vänner för att ni står ut att jag inte hör av mig, tack mamma för att du ser till Wilma, Tack Björn för att du vill lära mig, Tack Grannen Bengt för alla tips och hjälp! Toppen !
Men framförallt TACK TILL MÅRTEN, vad skulle jag göra utan han. Han är verkligen toppen ifall ni inte redan visste det!!

Han köper mina ideer, han lyssnar, kommer med egna ideer, han jobbar järnet och vill lära sig han med! TOPPEN verkligen, jag älskar dig!!

Vi ses om nån månad eller så,

Kram


Kommentarer
AC

Men nu vill vi se lite bilder på palatset!!! KRAM

2009-09-12 @ 21:49:06
Helena

Du vet, vi står ut för att vi förväntar oss fest med privat visning när det är klart :-)

2009-09-13 @ 15:55:40
Sandra

Va fixiga ni är, Ska bli spännande att se:)

Kram Sandra

2009-09-13 @ 21:09:29
Erika

Hejhej! Härligt med renovering, så nyfiken på resultatet! Men de hantverkare jag känner är bra på att fika, så hur är det i Slätta. Har man tid för arbetsfika? Ska jag ta med bullar och kaffe eller?

Jobba lungt vänner och vill mormor vila kan Wilma komma till Hosjöstrand!

kramkram

Erika

2009-09-17 @ 12:31:07
Pörnie

Vad spännande! Så nyfiken på att se hur erat hus ser ut! Kommer gärna på fika framöver... Kram

2009-09-20 @ 22:30:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0