Här kommer Wilma....

Sen står hon och sjunger en liten stund i micken, efter det säger hon - nu kommer mamma! Och då är det ju bara att ställa sig och sjunga en stund.. hahaha.. Vad gör man inte för sina barn! Vid busshållsplatsen idag så började hon balansera på en snökant (hög) och det gick riktigt bra, men efter det skall självklart jag också göra det! Tur att man har lite barnasinne kvar iallafall och klättrar.. Även fastän det står några fler o väntar på bussen!!

Det har ju varit helg igen och vi har varit lediga, eller ja åtminstonde lite. Jag fick äran att jobba söndag dag. Har varje helg nu i Mars månad och det börjar kännas. Endast extra då de har haft en man kort, annars jobbar jag som vanligt också men får ju en dag ledigt per vecka så det är ganska ok. Så igår va vi lediga. Gav Mårten lite sovmorgon och åkte ner till Catrin på lite kladdkaka och glass. Catrin har för 5 månader sen fått en liten Alicia så vi va där och tittade och luktade och pussade på henne. Så mysigt att se, Wilma är verkligen helt fachinerad av bebisar just nu, vi har en del vänner som skall få barn i sommar så hon tycker att det är spännande. Hon har ju fattat också att hon själv har legat i min mage förut. Hon gav Alicia alla grejer, tyckte att hon skulle komma och gå m.m. haha, inte lätt att förstå allt..
Igår va min kollega Helena här med stora magen, hon är en av dem som skall ha i sommar. Vi tyckte att bebisen skulle sparka lite och självklart säger Wilma, bebisen sovit klart? haha. Hon bubblar rätt mycket nu som ni förstår.
I morse ljög hon för dagisfröke och sa att pappa hade ont i huvudet.. Så lite av mytoman är hon också men man kan ju inte veta allt!!
I lördags va vi hemma o myste, Erika, Micke och Edwin kom på en fika på eftermiddagen. Mysigt!
Sen kom mamma och Björn förbi också, hade skickat dem förbi Lager 157 för att handla lite billiga överdragskläder som Erika tippsade om. SÅ fina och bra pris!! TACK för hjälpen!

Nu rullar en vecka till med träning, möten, jobb m.m. Men det är ju så livet är, jag tror ju fortfarande att det är måndag eftersom jag va ledig igår så det är ju bra!!

Vi ses!

Kram Jessica




Kommentarer
"gummor"

Två av världens bästa tjejer!!!

Stora kramar från oss i Linghed

2009-03-25 @ 09:07:30
Blackie

Åh vad jag saknat er! Pussar från blackie på riktigt:)

2009-03-25 @ 13:31:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0