Vi ar i holland!!

Vilket vader och vilka harliga dagar vi har har i Holland (Saknar prickar pa bokstaverna...)
Igar hade vi en hel eftermiddag vid havet och njot av sol o bad, det kanns pa axlarna vill jag lova!

Flygturen ner gick jattebra sa nar som lite gnall nar vi skulle landa, hon ville inte sitta fasspand da..
Men i ovrigt har allt gatt jattebra! Vi vaknar lite tidigt bara.. 07:00 vaknar hon tyvarr men sa ar det..

Forsta dagen va vi som sagt uppe med tuppen fran 05-tiden och det blev en lang lang dag. Ett besok pa stranden hann vi med iallafall men det blaste jattemycket. Dag 2 som igar sa skulle Jenny ivag o vaccinera Alexander sa da at vi pannkaks lunch vid stranden o sen gick jag o Wilma ner till vattnet, hon ar ett riktigt vattendjur, helt galen!
Alexander somnade pa vagen hem sa jag korde bilen och de gick hem sa nu har jag provat det ocksa!

Barry ar omtyckt av Wilma iallafall, hon ler sa fort han dyker upp!
Idag hade vi en lugn formiddag o sen akte vi till stallet dar Jenny o Barrys hus skall sta senare och dar fanns en liten djurpark med hastar, grisar o getter. Brevid dar fanns ocksa en stor lekpark, hur manga grejer som helst sa det blev nog 2 timmar dar.. Kul hade vi iallafall!

Sen har vi bara atit och nu sover prinsessan, varmen tar ut sin ratt sa det blir inte sa mycket mat for henne. Glass ar val det hon ater..

I morgon fyller Barrys mamma ar sa vi foljer med dit sen blir det nog stranden pa sondag o pa mandag aker vi hemat. Det gar fort nar man har roligt!

Lite bilder:

Vid havet..

Wilma forklarar vem Emil i Lonneberga ar for Alexander..

KRAM FRAN HOLLAND!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Mingus

Wilma -Jag saknar dig!

Kram Från Mingus

2009-06-28 @ 19:17:55
Blackie

Jag saknar er med se till att komme hem nu ögonaböj!:)



Puss

2009-06-28 @ 21:41:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0