GLAD MIDSOMMAR!!

Glad midsommar till er alla! Fick ett härligt sms där det stod glad midsommar, glöm inte det viktigaste, paraplyet och snapsen! hahaha, det stämmer ju!
Vi hade en lugn dag och avslutade den hos Jenny o Claes med lekar, grill och stort tält fullt med goa människor! Härligt! TACK!  Vid 23 tyckte jag att prinsessan behövde sova så då lämnade vi festen!!

Vad har vi annars gjort? Det går på som vanligt..
Men nu så är det semester!!!!! På tisdag sätter jag o Wilma oss på tåget till Arlanda, dit tar vi med oss gammelfarmor och stannar en natt hos min faster i Sigtuna och sedan dagen efter, tidigt så tar vi planet till Holland!! Det skall bli härligt o pussa lite på Wilmas nya tre menning Alexander! Mårten får vara hemma o jobba och ha lite egen tid!! Det är han värd!!

Ev stannar vi sedan en vecka i Stockholm o besöker junibacken m.m. men det beror på lite andra saker..

Det väntar jag med att berätta om i nästa uppdatering (Jag är INTE gravid.. så det behöver ni inte spekulera i).
Men annat spännande är kanske på gång!

Uppdaterar igen efter resan till Holland!

KRAM KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0