Snö snö och åter snö, vart kommer allt ifrån??!!

Tror aldrig jag har varit med om någon snörikare vinter någon gång, men härligt tycker jag att det är..
Jätte mysigt att alltid kunna ta med sig bobben eller pulkan när vi ska någonstans..

Nu är iallafall prinsessan hyfsat frisk, hostar inte alls i samma mängd som tidigare.. Själv får jag inte så mycket luft genom näsan men det kommer väl.. det hör ju till att vara rätt förkyld under vintern har jag hört!!

Igår va vi på stan och bidrog till att finanskrisen skall vända.. Det va trevligt.
Wilmas farmor o farfar kom också ner en sväng, när vi åt lunch och sen va svärmor lite smakråd vid reabordet. Det behövs ibland..

Wilmas mormor va här i fredagskväll och lät mig o Mårten få lite egentid tillsammans efter allt pusslande så vi va till Fk arena och kollade när Faluns herrar slog Järfälla. Ingen vidare match kanske men det va skoj att göra nåt annat.
Tack mamma, du ställer ALLTID upp när vi behöver och det är värt mer än guld! Aldrig några problem, du kommer när vi kallar och jag vet att jag är dålig på att säga tack, så jag gör det så här istället då!!
Vi uppskattar det iallafall och Wilma med!

Mårten ska nog lira lite innebandy här på eftermiddagen och jag o Wilmis följer med och kikar på.. Det är mina kompisar som skall träna inför Korpiaden så det blir nog skoj!

Ska nog först stanna ute i snön en stund tror jag!
Kolla in denna bild som är taget här om kvällen hemma från köket:


Nice va?! Det tycker jag iallafall, nu får det gärna bli ca 5 minus så är det perfekt!

Ha en bra dag!

Kram kram


Kommentarer
Pörnie

Å gött med mycket snö :-) Såg det nu när jag var i Dalarna :-) Härligt!! Tur vi har lite snö här iallafall..... Pjuh!

2009-01-31 @ 20:15:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0