Fortsatt firande o test av julklapp!

Ja det blev lite firande i dag också.. Vi har en omtyckt liten tjej som alla vill fira och det gillar vi!
Faster Elsy och Leif kom och hade min kusin Fredrik med sig och hans flickvän Disa som vi träffade för första gången. En supersöt och trevlig tjej! Jätte kul! De fikade med oss en stund innan de drog vidare till storstan..
En bok om Emmas dagis fick Wilma av dem! Tusen tack!

Efter ett tag så kom Guffar (Gudfar) Anders och Renate hit också på fika! Mysigt! Wilma är inte lika blyg för Anders nu så det går framåt, Renate har hon köpt hela tiden men idag blev det lite, Anders Kom osv..
Det är bra, man skall lära sig vilka man skall köra med.. ;-)

Slutligen så dök Söder och Blackie upp, de myste med oss framför tv:n då vi tittade på Lotta på Bråkmakargatan, älskar den där lilla Lotta, hon är sååå rolig!

I morgon är det vardag igen och jag skall väcka prinsessan för att vi skall till dagis och jobb.. Jobbigt att kliva upp så tidigt eftersom vi varit lediga så länge och fått sova ordentligt men det skall självklart också bli skönt att få lite vardag igen!!

Just nu sitter jag o testar min julklapp från Mårten, tänk att han köpte mig en laptop, ja du M jag älskar dig såklart hur mycket som helst! Du är min prins du!!! Detta va verkligen en klockren julklapp!! TACK!

Vi får väl se hur det går i morgon...

Ja, Mingus! VI kommer till dagis i morgon!!!

KRAM Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0