Sol, sol strålade sol..

Man blir genast på bättre humör när solen lyser! Så härligt!!!
Wilma har också vårkänslor och vill gärna vara ute så mycket som möjligt! Hela lördagen va hon ute, på förmiddagen degade vi lite men se så gick hon och M mot bästisen Molly och hennes pappa för att äta lunch, själv stannade jag hemma och storstädade för att sedan krypa ner och sova några timmar eftersom jag skulle jobba natt. M och W tog iallafall därefter en promenad med hela ligan ner till stan, 3 pappor och deras prinsessor och prinsar! De myste med kaffe o korv på stan innan de kom hem igen. Va hemma en stund och sedan gick vi ner till Molly igen för att grilla ihop som middag! Första grillningen i underbart vackert väder och gott sällskap! Mycket trevligt!  Kvällen slutade ca 21:30 och jag laddade för natt pass... Det gick bra men jag är trött på natten, så är det bara!
Söndagen sov jag nästan bort, vaknade vid 11 och gick ner och åt lunch med familjen innan jag passade på att sova 2 timmar till med Wilma. Det får jag igen idag vill jag lova! Snart dags att krama kudden igen tror jag..
Vi hann dock med en fika på eftermiddagen då farmor och farfar kom förbi när de va ute och promenerade, mycket trevligt! Molly och hennes pappa kom också förbi en sväng så nu har tjejerna verkligen fått leka av sig!

Vi tog fram cykeln i fredags och cyklade till dagis och jobb, såååå härligt, höll på att inte få Wilma av cykeln när vi kom fram, som tur var kom lille Milton och de höll varandra i handen in till dagis, skitsöta!!

Wilma är annars en riktig stensamlare och jag tror hon har hittat en ny vän i grannen Omar, en kille som tar hand om henne när hon kommer utanför grindarna.. Jätteskönt att det är så många barn i området som är lite större, de tar hand om Wilma och har koll på henne.

Idag när jag pratade med prinsessan i telefon (vilket inte är så vanligt längre, helt plötsligt vill hon inte..) så säger hon, Mamma älskar mig! Vad säger man då? JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Det gör jag!!!!
Hon va hemma på förmiddagen med M innan dagis, sen hämtade jag en dammig och blöt liten tjej efter jobbet och så cyklade vi hem, det är verkligen nåt hon älskar!!

Nä, lite små sysslor innan sängen hägrar..

Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0