Jaha då har man blivit 30 då..

Ja så va det, 30 bast.. hmm.. Vi får väl se vilka krämpor som sakta kommer med åldern..

Det har varit en helg med bladade känslor, förra veckan så gick ju IBF Faluns damer till globen och SM-final, hur stort som helst. Så vid 12:30 på lördagen så bänkade jag mig framför TV 4, TACK TV 4 för möjligheten! Tyvärr fick jag inte ihop det att åka fram och tillbaka till Sthlm fastän jag mer än gärna velat vara på plats. Framför allt när typ ALLA innebandy kompisar vi har åkte..
Iallafall så satt jag bänkad under matchen och varierade i känslo berg och dal bana..
Först kom glädjetårarna när Sara gjorde 2-2, nu va de ju på gång.. Sen kom tårarna när slutsignalen gått och det va klart att Balrog vunnit ett till Sm-guld. Åh, jag känner så med Camilla Granelid, Emma, Hannele m.fl. Men det är väl så sporten är.. De har iallafall gjort en bragd genom att ta sig dit! Häftigt!! Bättre lycka nästa gång..

Lördagskvällen spenderade jag hos Lisa, Lisa fyllde 30 tre dagar före mig.. hahaha.. Men hade sin middag för tjejerna på lördagen. Jätte trevligt, Lisa hade fixat bra med lekar och frågesporter och SUPER god mat! Vid 23:20 gick taxin in till Harrys. Jag tycker dock att vi kunnat stanna kvar i hemma hos Lisa, det va mycket mycket roligare än ett Harrys där man helt plötsligt kände sig äldst..
Mårten va ut med 2 polare på Fredagen och det lät som det va bättre då.

Söndag morgon så kom min prins och min prinsessa upp och sjöng för mig med paket och frukost på sängen! Vilka älsklingar!!! Jag fick en spa dag för henne på Grand SPA o Sport, det ska ju bli HELT UNDERBART! Hela kroppen får sig en genomkörare!! Efter en liten frukoststund i sängen gick Wilma ner, jag hörde då henne säga, ERIKA!! Och tanken va, men de kommer väl inte nu?? Upp ur sängen och kolla, då ser man Erika och Maja dekorera våran trädgård med ballonger, glitter m.m haha, superfint! De sprang dock som en avlöning när jag öppnade fönstret.. haha.. De kom tillbaka först på eftermiddagen för att få en tårtbit!
Förutom de så kom mamma och Björn förbi och telefonen gick i ett. En mycket trevlig dag! TACK alla för samtal och omtanke!!!

I Fredags strax innan lunch kom mina arbetskamrater och sjöng för mig med blommor och ett presentkort på Lust och fägring, där kan man lära sig allt om make up, man kan få manikyr m.m. super även det! Jag kommer ju bli en ny människa nu.. Det kanske behövs! hmm.. Det va jätte många som samlat en slant så jag blev alldeles rörd! Jag har super bra arbetskamrater!!!! TACK!!!

Sen har veckan rullat på, jag är lite trött så det behöver nog vara en helg med lite lugn och ro nu..
Wilma har gått på dagis hela veckan och helt plötsligt kommit på att hon inte ska sova när hon är där, så hon somnar då istället när vi är på väg hem, på cykeln eller i bilen.. Tänk om man visste vad barn ville eller hur de funkar ibland.. Hon är ju rätt bestämd av sig och kör med oss så mycket hon kan. När mamma och Björn va här så skulle de ligga i sängen i gästrummet, och reste de på sig så sa hon argt, LÄGG DIG NER!! Ja, det är allt en kommendora..

Nä nu måste min trötta 30-åriga kropp plocka lite och sen krypa under täcket!

Hoppas nu att alla som vi bjudit på festen kan komma, det vore SÅ skoj!

KRAM KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0