Yippie, Janne är en räddare i nöden

Ja för igår satt stackarn hemma hos oss i flera timmar och försökte rädda våran dator, och jag tror att han löste det. Det klart, man skall inte ropa hej innan man hoppat över ån men jag tror på Janne! Janne är en gammal arbetskamrat till Mårten. Så snart kommer det lite kort hit också..
Det va ju ett tag sen ni fick se nåt kort på prinsessan men snart kommer det!!!

I helgen har jag ju mest jobbat, Wilma sov hos farmor o farfar mellan lördagen och söndagen. De hade vart ut och matat änderna och myst! När jag cyklade hem från jobbet igår vid 15 så sken solen på mig, sååå skönt! När jag kom hem var Sonil, Linda och lilla Molly hos oss på besök, de hade räddaren Janne med sig som blev kvar hela kvällen..

Molly och Wilma gillar ju varandra men kan bli riktigt osams också, de ska ju gärna leka med samma saker och blir super arga på varandra då. Men det går ganska snabbt över, men vi föräldrar får vara med och styra lite och se till att de får nåt annat som fångar deras intresse..

I innebandyn visade sig att damerna vann med 12-5 och herrarna slog AIK med 4-3, det är starkt. Enl publik på dammatchen i fredags så hade det varit total katastrof vilket va en bidragande orsak till att jag igår inte åkt upp, men det verkar ju som de vänt den trenden då om de vann så stort över Täby. Och är herrarna så starka kanske det va Brottmans förtjänst.. Att han är tillbaka betyder nog mycket! Kimmy i all ära men jag tror att Brottman har en otrolig respekt med sig till spelarna..
Det blir kul att följa innebandyn nu, helst när man inte är inblandad. Jag behöver bara vara expert på läktaren! haha! Man kan ju sååå mycket då!

Igår fick jag ångest över att jag inte tränat sen i torsdags så jag drog ut o sprang en stund. Ingen jätte lång sträcka men 20 min av jogging va ju bra! Veckan som kommer nu är fullspäckad, usch det är drygt när det blir så..
I morgon ska jag förresten ge blod för första gången!
www.geblod.nu om ni också vill anmäla er!

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0