Träning..

Jag har kommit igång med min träning nu, det känns bra! I måndags så sprang jag ner till jobbet innan jag började.. Klev upp 05:50, sprang ner, duscha och satte mig för att jobba.. Det va lite tungt faktiskt..  Men skönt för man hade gjort det. Wilma sov hos sin mormor då eftersom det va planeringsdag på dagis och mormor gärna ville ha semester. Så de hämtade mig på jobbet och skjutsade hem oss!!
Tisdag morgon så lämnade jag Wilma på dagis, det gick då helt plötsligt jättebra igen, jag åkte upp till lugnet med 2 av mina arbetskamrater och simmade, eller ja, jag hade en platta på ryggen och trampa vatten i ca 30-40 min. Det va super varmt o skönt i vattnet!!

Efter det hämtade jag Wilma och hon och jag käkade lunch tillsammans på café vi 3, mysigt att bara vara vi 2 faktiskt. Vi myste tillsammans innan vi åkte hem till Mårten och Wilma fick sova sina 2 timmar.. Jag va ju i full akt så jag städade lite i garderoben o fixade lite sånt..

Igår va en sån där fullspäckad dag, jag sov lite på morgonen medans Wilma o Mårten busade.. Sen hade vi lek på Wilmas rum hela förmiddagen, hon har en gunghäst som hon verkligen älskar. Hon har den framför en spegel och ser sig själv när hon gungar, tänk va intressant det kan vara att se sig själv, hon ser verkligen den prinsessan hon är!! Vi sjöng lite, hon är en liten artist, tar nåt som liknar mick, drar upp ena axeln, böjer på knäna och sjunger- som om hon vore världs medveten om hur man gör! Favvo låten som vi sjunger just nu är Hur svårt kan det va med Linda Bengtzing..
När Wilma OCH Mårten somnat mitt på dan så åkte jag till frisören, en lite mas-inspirerad frilla.. haha!
När jag va klar där cyklade jag till ICA Maxi och inväntade slöfockarna.. Jag träffade en gammal klasskamrat, Marco Kinnari där så vi snackade lite skit!  Jag skulle hälsa till alla jag känner som han känner så nu är det gjort!

Jag tog med mig Wilma sen o cyklade hem till slätta, hon älskar verkligen att cykla, hon är alldeles tyst, ser sig omkring och myser!!
Vi hann också titta på ett hus som är tillsalu i området och sen va jag på ett barnklädsparty hos Erika igen! Tog med mig mamma den här gången och det va nog inte så dumt visade det sig! haha! Tack mamma!!

Jag va förbi Linda o Sonil på vägen hem, har ju tagit på mig nåt som gjort mig lite sömnlös i natt, bara för att man är nervös och spänd. Jag skall vara spinninginstruktör, Linda behöver åka till sina föräldrar och då frågar de mig.. 
Ja, vad säger man! Jag är jätte nervös men hoppas det ska gå bra! Det finns väl 2 senarior, katastrof eller ok.. Vi får se..

Grattis till August idag som fyller 3 år!! Stor grabb! Kalas väntar nog i helgen..
Hans mamma prydde förresten DD:s framsida igår.. Super bra! GRATTIS!
Grattis också till farmors bror ERik som i morgon fyller 86år..

Det känns som om det inte händer så mycket det är mest vardagen som man försöker få ihop.. Vi har iallafall väldigt roligt i våran familj, busar och myser. Sjunger och skrämmer varandra! Det är ju bra!

Väntar med spänning på att Västerås skall få en ny krake till världen, vi hoppas snart!!!!!!!!

KRAM KRAM
 


Kommentarer
Pörnie & kraken

Tack så mycket för den fina & innehållsrika boken! Kommer bläddras sönder av både mig & Robban tror jag ;) Kram & Lycka till på Spinning-passet, det där fixar du!

2008-09-11 @ 17:48:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0