Spinning och blodgivning och utlovat kort

Igår blev det spinning igen, skitkul. Kände mig mer varm i kläderna denna gång!
Efter jobbet kom Wilma och Mårten o hämtade mig och vi gick på stan o uträttade ärende, bl.a framkallade några kort och fixade iordning mina stövlar! En fika hann vi med också!
Sen hem, middag och iväg på Spinning passet, vidare hem, duschade både jag o Wilma, hon älskar det.. och slutningen nattning innan jag somnade i fosterställning i fotöljen med huvudet mot armstödet... Shit, då är man trött!

I morse fick vi sovmorgon ända till 07:30, himla mysigt. Jag o Wilma käkade frukost innan vi väckte Mårten, han är inte nån frukost människa direkt! Jag har sen vart i väg o gett blod. Nästan en halv liter sammanlagt! gick bra och känns bra!

I eftermiddag skulle pappa o Carin komma förbi, Pappa ska på ett möte senare så jag bjuder väl på lite mat här då innan så han slipper åka fram o tillbaka till Linghed extra.

I morgon väntar en tripp till Gävle, vi skall äta lunch med mamma och Mia bl.a.

Här kommer ett kort på prinsessan som för tillfället sussar skönt på övervåningen:

Här visar hon upp sin nya fina cykel som farmor o farfar kom med för nån vecka sen! Supersöt!

KRAM KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0