Nu är det nytt..

Sorry, jag har ju varit riktigt arg på datorn där hemma, har inte alls fungerat som jag vill så nu måste någon som är duktig komma och kolla på den.. Suck, datorer ska bara fungera!!!!!!!!!!!!!

Vi har gjort massor sen sist,
Jag har haft min debut som spinning instruktör i torsdags! Det gick bra om jag själv får tycka, kul va det också! Svettades floder.. Innan passet på dan så hade jag o Wilma cyklat varpan runt som är 14km långt.. Det är en tävling som jobbet ordnar, det är cykel, skidor, terränglöpning, orientering, bänkpress och skjutning bl.a. som man kan vara med på. Så vi valde att vara med på cyklingen den här gången. Himla kul! Men det blev mycket cykling den dan..

I onsdags va jag, Wilma, Wilmas gudmor Anna, Ebba o Wille till Lugnet och badade! Sååå mysigt, det blev nästan en heldag, barnen hade superskoj och vi njöt av varmt vatten i lilla bassängen! En bit lunch blev det också innan det va dags för Wilma att sova iallafall, jag gissar att både Ebba o Wille somnade på vägen hem också..

I går så va Mårten ner till Ludvika på en begravning på förmiddagen, en gammal klasskamrat och kompis som gått bort i samband med en trafikolycka, det visade sig att många av de gamla kompisarna kom och de bestämde sig för att träffas igen för att ta en öl på kvällen. Så maken kom hem tog med sig resten av familjen (dvs mig o Wilma... ) och åkte till Ludvika igen.. Vi bodde hos Fanny, Micke och Ulrika! Superbra initiativ av dig Ulrika! Det va länge sen vi sågs så vi sippade lite vin på kvällen efter middagen och när Mårten och Micke gick ut så skönk tjejerna ner i soffan framför tv:n o snackade skit! Wilma somnade klockrent i Fannys rosa fina rum!!

I morse så blev det en härlig höstpromenad för tjejerna, killarna hade inte riktigt kommit i trim förrens vid 11-tiden..
En fika ute i solskenet blev det också och Wilma busade med Fanny, ropade Nany efter henne!!
Tack för en jättetrevlig kväll och dag! Jag tror grabbarna hade kul också!!

Tur att Mårten har så goa vänner från L-A!

Nu är det jobb resten av helgen som gäller! Wilma va hemma med pappa en stund innan farmor o farfar hämtade henne så hon sover där i kväll!
Fick så många kramar o pussar innan jag gick så jag får väl leva på dem ett tag tills jag får se prinsessan igen i morgon! Åhhh mys!

Kram på er!


Kommentarer
Pörnie & kraken

Åååå debuterat som spinning-instruktör :-) Jag vill också träna!! Såg Rönnby VS Dalen nu på e.m å det ryckte ordentligt i innebandy-tarmen! Kraken skulle ju komma idag men ännu ingen Krake :-( Men snart så :-)

2008-09-20 @ 21:10:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0