Debuten blir längre fram..

Tack, Linda. Hon blev hemma ändå, hennes pappa hade blivit bättre så hon va hemma och körde passet igår så jag bara kunde vara med och köra järnet, skönt och få vara med o se vad som händer och hur cyklarna funkar osv.
Så debuten blir nog nästa torsdag istället!
Måndagar och torsdagar kör de så en mjukstart är väl det bästa!

Mårten kom igång i går också, körde ett gym-pass efter min träning igår. Kanon! Bra jobbat älskling!

Wilma hon tränar ju varje dag, hon är ju bara stilla när hon sover eller när hon myser med vällingflaskan, och när hon har feber!  Annars är det full fart såklart! Igår sa saknade jag henne när jag jobbade så jag funderade på att säga upp mig från jobbet och vara hemma jämt.. Men det skulle ju inte heller vara kul eftersom jag trivs med jobbet så jättebra!
Wilma o Mårten va till farmor o farfar igår efter dagis när jag jobbade, de åt lite mat och va i lekparken och åkte rutchkana! Hade roligt tror jag!

När man frågar Wilma om hon vart på dagis då säger hon genast Ming Ming, jag tror att det är hennes bästa kompis på dagis. Troligen är det Le Ming som hon heter, en tjej som skolades in samtidigt och som hon sitter brevid osv..
Men det kan också vara Mingus, killen som är lite kär i Wilma..
Det är ju lite häftigt ändå att hon sätter ihop dagis och mingming!

Ja, det va allt för denna gång!

Kram på er!



Kommentarer
AC

Faaan va duktiga ni är, hoppas att ni får vara friska så att ni kan hålla i. Jag avundas er, ska snartköra igång själv bara jag blir ok i ryggen. STORA KRAMAR Å MASSA PUSSAR TILL PRINSESSAN

2008-09-12 @ 18:54:57
Gummor

MEN SKRIV NÅTT NYTT JAG BLIR GALEN!!!!!

;)

Stora pussar till prinsessan å super mycket tack för dagen på lugnet, det var så kul mer sånt ska vi göra! KRAM KRAM

2008-09-19 @ 12:43:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0