Då ska vi ut på tigerjakt...

Mora träsk.. Jag säger bara det! Idag har jag o Wilma vart på mora träsk! Fam Ceder va med, Linda o Molly och mamma (mormor).. De hade gjort en stor scen vid en parkering och hade fiskdamm, korvförsäljning och mora träsk! Helskoj! Köpte en dvd med dem så nu ska det bli mora träsk för hela slanten! Det är ju dem en annan växt upp med! Fader abraham, klappa händerna m.m.m. De håller i en farbröderna!! Bra jobbat!

Vad har vi annars gjort då? Ja, jag har väl jobbat lite och myst med familjen..
Igår tog vi en tripp till aqua nova och badade, Wilma gillar det super mycket och det va Mårtens första gång där. Käkade "middag" där för att sedan avsluta kvällen med lite fredagsmys hemma innan Mårten gick iväg o jobbade på O´learys ikvälls!
Jag somnade dock super tidigt..

Mamma o Björn va förbi med ett par vinter kängor som de köpt till Wilma, 99kr på ica maxi, kan det bli bättre! Skit bra! Ett par fodrade dagis byxor hade kommit med också! Super tack! Ännu mera tack för jackan som du sponsrat mig med, tack tack o tack!

Farmor och Farfar har ju vart i Turkiet så de va upp till oss i torsdags med lite grejer som de inhandlat! Nike jacka, adidas dress, puma tröja och ett matchställ med 8 gerrard och liverpool.. Tror ni pappa M vart nöjd?!
Han fick en del t-shirts och jag fick mig en plånbok o tofflor! Suveränt! Tusen tack!

Jag har kommit igång med träningen nu iallafall.. I ons körde jag gym på jobbet med cykel o styrka, sen i torsdags så cyklade jag o Wilmis ner till dagis  jag lämnade cykeln på jobbet och med Petters sällskap gick jag hem till slätta (ca 3km), va hemma en stund och städade innan jag sprang (eller joggade iallafall, går ju inte så fort) ner till jobbet för att jobba till 23.. Bra va?! Kändes kanonbra, nu gäller det att hålla i..

Ha en trevlig helg!



Kommentarer
Pörnie & "Kraken"

Coolt med Liverpool-kläder, det ska Kraken få ;)

2008-09-07 @ 15:24:43
URL: http://pernillaforssell.blogg.se/
AC

Japp svart ska det va!! Ni är sååå välkomna vi längtar efter er. Stora kramar gummor

2008-09-09 @ 22:30:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0