Sicken vecka..

Den har praktiskt taget gått i raketfart hela veckan.. Men jag känner mig ändå nöjd och glad över att det varit så!

I onsdags åkte ju Linda, Wilma ropade dock efter henne på kvällen.
Jag va iväg till Tällberg på en liten konferens med en grupp som jag ingår i på jobbet, mycket trevligt. Jag fick åka emellan eftersom M jobbade natt men det gick bra ändå!
Mysigt hade vi hemma iallafall, jag o Wilma.

På torsdags morgon fick jag väcka henne för att lämna henne på dagis vid 07-tiden. Sånt är inte kul men det funkade och hon trivs ju jättebra på dagis. Första gången igår som jag fick känslan av att hon ville vara kvar på dagis istället för att följa med hem.. Men fortfarande drar vi mer..
Igår kväll va det full fart hemma, Wilmas gudmor kom för att käka middag med oss, hon hade föräldrarmöte på dagiset där hon jobbar. Det va riktigt trevligt att du kom förbi när du hade lite tid över i stan- We like!

När hon va där så kom Hanna S också, hennes bil va inte klar så då fick vi njuta av hennes sällskap ett tag. Verkligen superskoj, det är inte ofta som vi träffas. Tråkigt men så är det! Så jag uppskattade verkligen de besöket!!! Skoj skoj!

Edwin o Erika kom också, det va snudd på fullt hus.. Erika va ner o körde spinning så Wilma o Edwin fick leka av sig under tiden. De leker verkligen med varandra, Wilma går runt och ropar efter ebwin som hon säger, sen springer de ifrån varandra och gapskrattar! Så härligt o se deras samspel!

Idag har vi myst hela familjen på förmiddagen, Mårten åkte till jobbet vid 15 så då tog jag o Wilma en cykeltur och vart ute hela eftermiddagen! Lämnade över till Söder o Emma sen, de har varit barnvakt en stund! TUSEN TACK! Jag har några timmar kvar innan jag får krama kudden!

Förresten lärde sig prinsessan säga I love you igår.. Spelade in det med mobilen så det finns förevigat..
Puss o kram sa hon också, härmar ALLT nu så det är nu man måste passa sig vad man säger!
Men det är verkligen en UNDERBAR tid just nu, jag är lycklig i förhållandet och med mamma-dotter relationen! Strålande va?!

KRAM


Kommentarer
Gummor

Tack själv det var jätte bussigt att jag fick komma som luffaren å äta å sen åka. Det är alltid lika trevligt att vara med er, alldeles för sällan dock!

STOR KRAM AC

2008-10-11 @ 13:20:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0