GRATTIS till Jenny o Barry!!

Wilma skall få en 3-menning!! Fast kanske i min mun en kusin, Jenny o Barry skall få tillökning i familjen, beräknat till April! Så spännande! Synd att ni bor så långt borta bara.. Måste ju åtminstonde bli en tripp neråt för oss nu iallafall!!
Kommer följa detta med spänning!

Helgen har varit bra, vi har dock jobbat hela helgen så vi har haft lite barnvakt. Söder o Emma va upp o nattade henne i fredags innan det att Mårten slutade jobba. Sen sov hon hos sin mormor på lördag kväll. Det är alltid så mysigt sen då hon kommer hem. Massa pussar o kramar!
Igår lämnade jag okristligt tidigt på dagis men det hade gått jätte bra! När vi kom hem va vi ute och njöt av det underbara vädret innan jag va iväg på spinning! Körde stenhårt igår o det va super skoj! När jag kom hem så myste Mårten o Wilma i soffan, kunde säkert stå o kolla på dem i fönstret jättelänge om jag kunde. De såg ut att ha det sååå mysigt!! När jag hämtade på dagis igår så såg Wilma inte mig direkt utan jag kunde stå o kolla lite, häftigt o se hur hon är på dagis kontra hemma. Sen kunde jag inte hålla mig så länge!! haha!!

Idag är Mårten o Wilma hemma så de skulle åka o träffa Wilmas farmor en stund, ja Farfar också såklart. Jag tror han är hemma iallafall. Så de myser lite medans jag jobbar! Tror de får en bra eftermiddag.

Brosan kommer till helgen, det blir skoj, han o Emma kommer fredag kväll och bor då troligen hos oss..

I övrigt så går Wilmas språkutveckling framåt, det kommer nästan meningar nu. Mårten råkade svära och strax efter kom py pan.. Så det gäller att passa sin tunga nu..

I måndags hade vi barnkläds party Me and I så det kom lite tjejer hem, Edwin va enda killen. Wilma o Edwin busade runt medans mammorna tittade på kläder. Ett par byxor till Wilmis och en present till nyfödde Albin blev det för mig!

Nä, more to come sun!

Stort grattis till familjen Wassink iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0