Åksjuk?

Wilma har nog blivit åksjuk i bilen.. Hon kräks varje gång när vi åkt lite längre. Igår när Mårten o hon åkte ner till farmor Irene så kräktes hon då också o det är inte speciellt lång resa...
Tur att farmor ordnade kläderna och att Berit skickat lite kläder för prinsessan kom hem iförd pyjamas från USA, med fötter på! Skitsöt!

Så jag ska väl se om vi kan få nåt så att prinsessan inte ska må dåligt när hon åker bil! Usch..

Mamma hade igår erbjudit oss att ha bilen idag då vi båda började tidigt o jobba  idag o Wilma skulle på dagis. Men bestämd som jag är så ska jag klara det ändå, vi har ju bara en bil o jag måste ju klara av det jag ska ändå.. Spöregn såklart.. Men det gick bra ändå, tar man fram cykelhjälmen spelar det ingen roll vilken tid på dygnet det är!!! Hon jublar ändå!!
Först på dagis va hon idag också.. Shit, det va ju jättetidigt, men inte heller det va några problem! Mys Wilma fixar det mesta!!

Har bokat en helg i sthlm med Anna, vi skall hälsa på Tina. Hoppas hinna med att säga hej till några fler också! Men det skall bli kanon roligt! Lite julshopping för det är i början av december!
Nåt att se fram emot, Mårten jobbar ju nästan varje helg så det blir nog mest att vara hemma, men det gillar vi!!

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0