Snö är härligt!

Vi åkte pulka HELA förmiddagen igår, så kul!!!! O bra motion för mig som fick gå upp o ner, upp o ner med pulkan och Wilma dragandes efter.. hihi! Det finns en liten kulle en bit längre bort från oss där barnen håller till så de flesta barnen från vår "gata" va där o åkte! Wilma åkte både själv o med stora tjejerna, med mig och med en liten tjej som heter Hilda! Såååå kul, hon skrattade hela tiden!
Efter ett tag fick hon åka pulka till affären också o handla lite.. Det gick bra ända tills vi gick hemåt, hon började himla med ögonen för att hon blev så trött o somnar sittandes i pulkan! Vilken syn! HAHAHAHAHAHA!!!!!!

Så blir det när man är trött, riktigt trött!!

Wilma är verkligen hur mysig som helst, det är en jätterolig tid just nu. Klart det är lite bus men inget som inte går att städja.. Hon babblar också, hela tiden och gärna samma sak om o om igen.. En papegoja, så passa sig vad man säger kan jag lova!

Ja, jag njuter just nu!!!

PUSS o KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0