Möhippa i snöväder!

Tänk att det snöade igår den 17 maj, helt sjukt! Vi hade möhippa igår för Linda som skall gifta sig med Sonil i sommar. Mårten va på Sonils svensexa också igår, de hade det lite värre en oss för de va ute hela förmiddagen i snöblasket..
Vi va ute lite grann bara annars va det mest inomhus, det va lasergame, relex och mys hela dagen. En kanondag tyckte jag. Det va roligt att träffa Lindas vänner också som man inte kände. Det blir liksom roligare att gå på bröllopet då tror jag!
Synd på vädret bara..

Wilma va hos fam Ceder på förmiddagen och hos mormor på eftermiddagen, sen hämtade jag henne i Bengtsheden hos Björns son, vi va dit eftersom Björn fyller 60 år i veckan så lite släkt kom för att fira honom! Wilma va vaken till 21 i går.. Men det ha märkts idag tyvärr..
GRATTIS till dig Björn på stora dagen, hoppas du hittar nåt du vill handla för presentkortet nu!

Vad har vi annars gjort i veckan då? Det har varit en ganska lugn vecka, vi har packat lite men mest varit hemma faktiskt. I torsdags va det avslutning på Öppnis så då va vi där o åt tårta! Man undrar ju om man kommer gå dit nå mer nu när man skall börja jobba dagtid o Wilma skall in på dagis..

Fredag förmiddag va jag och Wilma upp till Lugnet och badade, alldeles själva. Det va jättemysigt att det bara va vi 2, det ska jag verkligen göra om. Både med goda vänner men också bara vi..
Hon va lite avvaktande i början eftersom det va så längesen vi badade nu men efter ett tag va det full fart och hon njöt!

Ja, jag kommer inte ihåg riktigt va vi mer gjort, men vi har haft det mysigt iallafall. Mårten har jobbat mest men han har också vart med oss o myst. Kan vara skönt att bara vara hemma också..

image135
Detta är numera de som våran prinsessa gillar att göra mest.. Lukta på blommor..
Alla blommor, krukväxter, plastblommor eller buskar o träd.. Ja vad säger man, bedårande!

Ha en bra söndagkväll och en bra start på en ny vecka!



Kommentarer
Jenny

Hej hjärtat,

Hur är det i nya huset?

Har du lite kort? Är jättenyfiken.

Stor kram / Jenny

2008-05-19 @ 09:46:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0