Jag är förkyld!

Åh, riktigt dunder förkyld denna gång.. Varit däckad i 2 dagar och tackar min man som varit hemma och skött det mesta! TACK FÖR ATT DU FINNS! ÄLSKAR DIG!
Kom när jag jobbade sist och har suttit i ordentligt!

Så vi har mest varit hemma o påkat, tror nästan att Wilma blivit uttråkad av att bara se mig o Mårten hemma.. Så igår tog vi en liten promenad iallafall! O i tisdags va vi till Björn som fyllde år då!

STORT GRATTIS PÅ 60-ÅRS DAGEN!!!!

Tårtkalas blev det, Wilma myser när hon är hos sin mormor, stod o prata med sig själv i spegeln i mellan då hon gick och hämtade Mårtens skor..

Vi gick en sväng på stan idag, det är falukalaset i helgen och det startade idag. Så vi gick o kikade lite innan jag började jobba. Det va musik på stan, en stor scen är uppsatt på stora torget och Wilma går igång så fort hon hör musik, sätter igång o vickar på axlarna.. Hon är såååå söt då! Älskar o dansa!

Nu blir det jobb, kalas o mys i helgen!

Vi ses!


Kommentarer
Pörnie

Tjabba Rabba! Har klippt gräset nu på kvällen & ätit lite mat, soffläge nu.. Skönt med fredag & helg :) Har varit förkyld sedan 1 vecka :( Mest lite hosta & snuva kvar, så det går åt rätt håll... KRAM till er familjen Johansen

2008-05-23 @ 21:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0