HJÄLP, Snuttefilten är borta!! (iallafall ett tag..)

Jag har lärt mig att vi måste köpa en till snuttefilt.. I Torsdag va vi ju till gruvan och fikade.. När vi var på väg ner till stan slängde Wilma ut snuttefilten ur vagnen vid ett tillfälle, självklart var jag snabb o plocka upp den.
Efter några timmar va det dags för välling och nattning och till min fördärvelse upptäcker jag att snuttefilten är borta... VA??!!! Den enda sak man som mamma MÅSTE ha koll på åt sitt barn..

Som tur var va hon trött som attan ändå så hon somnade ganska snabbt medans jag flög ner på stan o letade ÖVERALLT där vi gått (trodde jag iallafall)..
Förtvivlat gick jag hem skamsen och kände mig sorgsen, hur skall man kunna trösta Wilma nu...

Jag åkte iallafall upp till ICA o handlade och gjorde en sista sväng med bilen där jag visste att jag sett snutten sist, och dröm om min förvåning!! DÄR ÄR DEN!!! Lite skitig men sååå vacker ändå!
Skönt!

Mårten tvättade den 3 ggr för hand och efter torkning va det ett kärt återseende!!
Hon måste med andra ord slängt ut den direkt igen eller så har jag missat vagnen när jag skulle lägga tillbaka den. Snacka om att jag kommer ha koll på den i framtiden.

TIPS till blivande föräldrar köp 2 snuttefiltar och varva!!

Yttligare en underbar dag idag, strålande sol, Lunch och glass med Söder! TACK för idag!
Anna, Ebba o Wille träffade vi en sväng också!
Wilma är med sin mormor nu en sväng, jag ska jobba och Mårten tar emot henne hemma snart!

Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0