Glad Påsk!!

Önskar alla er jag känner och tycker om en riktigt Glad Påsk, hoppas ni får njuta av härligt väder och goda vänner!! Själv jobbar jag mest och ska ärligt säga att idag (påskafton) hade jag ingen lust att gå till jobbet. Solen skiner ute och Mårten och Wilma är lediga hemma. Vi hade ju kunnat gjort nåt kul ihop!!
Men sånt är livet...

Jag har jobbat både tors och fre med, sen tar Mårten över nu och ska jobba i natt.. hm.. Lite små drygt börjar det bli nu att gå om varandra. Tur att det finns ett slut iallafall..
Igår träffade vi Pörnie med magen på innebandymatchen Falun-Pixbo i damernas slutspel. Falun krossade pixbo med 6-1. Jätteskoj verkligen, Pixbo hade inget att komma med tyckte jag.
Jag o Wilma va upp dit och kollade! Det va kul! Wilma hade Leksands tröjan på sig dagen till ära mitt i kvalserien, har aldrig fått så många kommentarer om en tröja förut... hihi.. Antingen va den fin eller så va det skräp... hihi.. Fin va hon iallafall. Sen är det ju synd att man tror att tjejer inte kan ha sådanna tröjor på sig. Det blev många pojk-anspelningar..

I torsdags va vi till parken en sväng på eftermiddagen, bara för att få lite luft och låta Wilmis gunga lite!

Idag fyller Gunnar Mas 1år och Tina B fyller 29år, STORT GRATTIS TILL ER BÅDA!!!!!!!!!!!
Hoppas det kommer roliga paket!

De andra i våran familj har flytt fältet allihopa, Farmor o Farfar är i Ludvika, Mormor o Björn är till brosan i Karlskrona och Morfar o Carin är i Fäbon. Gammelfarmor hon drog till Sigtuna och njöt av att vara där!
I går va det ju långfredagen och jag tycker nog att det är en liten kuslig dag, den är låååång och trist. Inga affärer öppna, still på stan och ja, stilla över huvud taget.. skumt! Jag tycker inte riktigt om den dagen, tur att det blev innebandy som avslut!

Nä nu ska jag göra lite nytta också, snart kommer det bilder, måste ladda över dem först....

KRAM KRAM OCH GLAD PÅSK!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0