Fullt upp med vardagen..

Ibland känns det så, att man har fullt upp med vardagen! Har inte hunnit uppdaterat här på ett tag.. Det är ju alltid nåt att göra och nu när man sitter så mycket framför datorn på jobbet är inte behovet och viljan att sätta sig ner här hemma lika stor.. Ska försöka skärpa mig!

Vad  händer då? Ja förutom en massa jobb och en sjuk man här hemma så har vi varit iväg o badat på Aqua Nova här i går, Erika C hade några kompisar som skulle dit så jag och Wilmis hängde på, skitskoj!!
Jag har varit på me&I party, för er som inte har små barn så är det ett barnklädes märke med bra kvaliteé som säljs via hemförsäljning. Det blev en klänning till Wilma såklart! Kunde säkert ha handlat för huuuur mycket som helst, allt gick ju o matcha och allt va ju såååå fint..

Förra veckan blev det öppnis som vanligt, tandläkarbesök också. Vi har också lämnat in bilen och väntar väl på att få hämta den nu i veckan hoppas jag..
Schlagerfest va det hos Catrin i Lördags också, hann med och dricka lite vin också.. Det gick lite fort bara eftersom Catrins glas va stora och rymde mycket.. hihi..

Wilma har sovit hos sin mormor mellan fre och lör, plus att hon va dit en sväng på söndagen också då Mårten drabbats av en sådan där elak förkylnings bakterie. Tänk va skönt att vi har våra föräldrar nära. Jag vet inte vad vi gjort utan dem! Och mamma, framförallt du, TACK för att du ställer upp och finns för oss!!!!!!!

Nä, det blev en kortis idag. Lovar mer nästa gång!!

KRAM KRAM


Kommentarer
Anonym

Ja du vi får väl ta grannkärringarna till hjälp här när Krakens päron måste iväg ;) Pust! Det kommer nog att bli lite knixigt men jag tror nog både svärmor å mamma mer än gärna kommer för barnvaktning. Men inte med så kort varsel förmodligen så kraken får nog hänga på det mesta! Kram till er!

2008-03-18 @ 20:55:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0