Nu bor vi i huset!

Vi har ätit middag ute varje kväll! Underbart!
I övrigt är det lite kaos hemma, kartonger o halvklart överallt men vi kan iallafall bo där..
I Onsdags natt så fick jag självklart en öroninflamation, har ALDRIG haft ont i öronen men nu kom det.. Värkte hål och nu äter jag pencilin, typiskt! Mårten med sin stukade fot, också dunder förkyld och jag med öroninflamation, kan det bli bättre o flytta då??!!
Men det gick bra, mycket tack till Pappa, Helena, Claes, Anders J, Mamma o Björn o gammelfarmor såklart som agerade barnvakt hela dan! De hade mys som det verkade!!

Det känns bra så här långt iallafall och jag skall strax uppdatera med lite bilder, vi fick ju en ny köksmöbel också av mamma o svärmor, TUSEN TACK! Superfint verkligen!

Så ni som känner oss får ju gärna komma förbi o hälsa på! Ring för vägbeskrivning bara!

Härligaste av allt är att släppa ut Wilma på gräsmattan o låta henne springa runt! Suveränt!

KRAM på er!



Kommentarer
Sandra

Önskar er lycka till i huset, vi måste ses snart!
Kram

2008-06-04 @ 22:25:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0