Jobb heltid- grill och mys med Wilmis

Jag har börjat jobba heltid nu och det känns som man jobbar mycket, men jag gillar ju mitt jobb så det går ju bra!
Att sedan världen funkar så att man måste jobba för att få pengar så får man väl köpa det även fastän jag gärna stannat hemma med min dotter för jämnan.. haha.. Splittrad? Jag? nja....

Hon är rätt rolig nu iallfall, härmar det mesta man gör.. Svarar på tilltal också. Igår frågade Mårten om Wilma va fin, och Wilma svara Ja, när jag sedan frågade om mamma kan få en puss fick jag ett nej! hmm..
Annars är det mest mamma, mamma, mamma till ALLT, om hon skall ha nåt, om hon vill upp, till mormor o farmor o farfar osv.. Alla heter Mamma..
Pappa kan hon säga men då viskar hon.. hihi..
Ideer!

Igår hade vi några vänner hemma o kollade på fotbollen. Så väldigt trist att det blev förlust... På övertid!!!!
Ahhh...  Sen kan man alltid disskutera Lagerbäcks uttagningar.. Ska inte lägga ner nåt mer energi på det!

Mårten har varit iväg på kurs så jag o Wilmis har haft lite egen tid, vi har varit hemma o bott in oss lite, faktiskt riktigt mysigt. Lekparken har fått besök och där har vi bekantat oss lite med grannarna också!
Snart har Mårtens näsa blivit bättre också, skall ta bort skenorna på tis o efter det hoppas vi att han skall må bättre!

Nä, nåt mer har jag nog inte att skriva om! Har fortfarande inte fått hemtelefon eller internet hemma så jag kan inte lägga ut bilder än.. Kommer!!

Vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0