Inget internet hemma än.... SUCK..

Jag tror jag blir galen på Telia snart.. De inte på min plus sida just nu, ingen hemtelefon eller internet sen vi flyttade. Och beställningen gjorde vi i maj!! SUCK, 23 dagar och jag har varit arg som ett bi flera ggr..
I morgon kl 09 är det nu sagt o det hoppas jag verkligen, annars blir det väl o skicka mobilräkningen till Telia!

Vi trivs bättre o bättre i huset, vi har väl lite små pyssel att fixa med men vi bor in oss och tar det när det passar. Ett besök på lekparken är väl vad som är på schemat varje dag! Så pass så hon nu kan klättra upp på rutchkanan och åka alldeles på egen hand! Så häftigt!! Hon är full i bus dagarna i ända! Kör med sin pappa som är hemma på pappa ledighet nu! hihi..
Det bubblar ju ur munnen också, Mamma, pappa, pippi och sko säger hon nu, hon sa även nåt som liknade Björn härom dan när hon varit med mormor o Björn och firat midsommar.

Idag så jagade pappa o dotter varandra och skrek så mycket de orkade, tjöt av skratt och hade hur kul som helst!

Som sagt så firade Wilma midsommar med mormor och Björn, Jag o Mårten har varit i Sthlm på Patrik o Fridas bröllop, härligt vackert och rolig fest! VI höll låda halva natten så lördagen blev en seg dag. Förutom en seg bilresa hem va det självklar härligt att komma hem till Wilma, kvällen blev lugn. VI hann med ett 2-års kalas hos Mille iallafall!
Igår va det 1-årskalas för Edwin så det blev lite tårta i helgen! Efter det kom mamma o Björn o grillade, vi ville bjuda dem då de vart så snälla o haft Wilma under helgen, betydde mycket. Kul för oss också att göra nåt bara vi 2!

Pratade med Patrik o Frida igår o de va helnöjda, precis som det ska vara efter en av de bästa dagarna i sitt liv!
1 bröllop gjort för oss nu, 2 återstår! KUL!

Kram på er alla och hoppas ni haft en bra midsommar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0