Sommarn är härlig!

Men det gör att man inte sitter framför datorn så ofta..
Vi har gjort en massa på en vecka, det har inte direkt varit nåt lugnt semester lunk men ändå det på nåt konstigt sätt. Har träffat en massa goda vänner och en massa släkt!!

I tisdags så va familjen Hermansson/ Wassink här på besök. Det är min faster Elsy med make Leif, sen är det Fredrik min kusin samt Jenny o Barry, Jenny är min kusin också! Det va såå mysigt!
Brosan Johan har ju bott här sen i lördags och det har självklart varit det bästa att fått träffa honom så mycket, det händer ju inte så ofta nu för tiden!

I onsdags så fyllde min käre make 39år, Stort grattis! JAG ÄLSKAR DIG!!
Så då var det lite folk här under hela dagen, Johan o Mårten o John gick på Harrys en sväng på kvällen också, de hade nog trevligt för det blev sent innan de va hemma!
I går hade vi också folk här hela dan, Edwin va här för att mamma Erika skulle klippa sig en sväng, o då va Molly här o lekte en stund med sina nygifta föräldrar Linda o Sonil, vars bröllop vi va på i lördags (hur kul som helst) Tusen tack! Maja o lilla Leo kom förbi och när Erika kom tillbaka så käkade vi lunch. Efter det körde jag brosan till tåget och inväntade nästa gäng, Mas med lilla gunnar, Gudmor Anna och barna Ebba o Wille! De badade o myste på gårn här! Varmt o skönt va det ju också!

Som sagt förra helgen va det fint bröllop igen! Vi va hemma 03, så det va fest halva natten!
Söndagen fick vi inte så mycket gjort! Vi va till mamma o Björn o åt på eftermiddagen det va både behövligt o gott! TACK TACK!

Ja det har varit fullt ös men ack så roligt! Tack för alla besök, jag gillar att få dem och jag gillar att ha ett hem dit man kan komma när man vill!

En sommar bild:

Det är härligt med sommar!

Kram på er!


Kommentarer
Emma

Vad mysigt ni har det i huset, skönt med en tomt utanför. Ska bli så skoj att träffas nästa vecka. Kram på er

2008-07-15 @ 11:31:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0