Mitt i natten..

Det går förvånansvärt bra att jobba mitt i natten. Mitt problem har väl istället varit att sova mitt på dan. Funkar inte... Hoppas det går bättre i dag. Tur att man fick mysa lite med Wilma mitt på dan istället, hela familjen gick och la sig när Wilma ville sova sin tupplur.. Helmysigt!

Sen har vi tagit en promenad ner till ICA för att handla lite, Wilma gick också. Nästan hela vägen. Med skor på. Hon tyckte nog att det va spännande, massa konstiga saker på marken som man kunde stanna o titta lite extra på.
Magsjukan är borta iallafall, sen tar det väl ett tag innan magen är helt okej på henne.
Hon har spelat munspel idag också, hon diggar samtidigt också. En riktig musiker!

Hon sov den längsta natten hon gjort inatt också, säkert för att pappa va hemma och jag va på jobbet, sov från 19 till 08:30. fick välling 2ggr dock men ändå.. Det är ju superlänge. Mårten sa att hon hade vart vaken en stund vid 01-tiden men annars sovit bra. Man kan ju hoppas att det håller i sig!

Mårtens grabbar hade match i fredags kväll, vann mot Sundborn med 7-4, det behövde de verkligen! GRATTIS!
Han ska iväg i morgon också till Gävle så mamma ska komma o vara lite med Wilma så jag får sova lite eftersom jag sluter 07.. Bara jag kan sova.. Får väl gå ut o springa en stund annars.

Man längtar lite extra efter sin familj nu när man jobbar, det är roligt att komma hem.

Puss och kram



Kommentarer
jenny hermansson

Hej hjärtat,

Mysigt att du ringde i torsdags. Härligt att få prata med dig en liten stund :-)
Vi ska till att åka till Gävle snart till Maggans överasskningsfest. Det ska bli snöoväder i kväll så det blir nog inte så trevligt att åka tillbaka i natt. Kan dock inte sova över eftersom vi flyger i morgon kl. 12:30.

Stor kram och hoppas vi kan ses nästa gång jag kommer till Sverige!!!

Jenny

2008-02-02 @ 12:23:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0