Innebandy, fika m vänner och en släng av magsjuka IGEN!!!

Om vi börjar med söndagen, då kom mina kära vänner Mia och Lisa med Mille hit på lite fika! Trevligt tyckte jag! Mamma o Björn va också hit en sväng på förmiddagen, de hämtade sina stolar som varit här sen jul. De hämtade också en stol som Wilma fick av dem i födelsedagspresent, det va nåt sånt där vanligt IKEA fel på den så den bytte Björn tillbaka idag på Ikea..
Jag o Wilma åkte upp på FK arena en sväng och såg Faluns damer vinna över IKSU med 3-2. Skönt!
Därefter åkte vi hem och träffa Mårten som jobbat hela dagen.
Första helgen som vi verkligen gått om varandra helt, ovant men vi vet ju att det bara är en period.
Mårten o Wilma hade en hel dag i lördags, de va till farmor o farfar en sväng bl.a.

Måndags morgon började Mårten må kasst.. Inte magsjuka igen!! jodå, mycket riktigt.. Wilma har varit dålig i magen och bajsat rejält. Mårten gick till jobbet men kom hem efter lunch. Jag gick till jobbet men fick gå hem efter 1 timme.. Har varit hemma idag men mår mycket bättre, hela familjen mår mycket bättre.
Men att det är ett kraftfullt virus visade ju sig när både Sten, Mille och Mia också leget i magsjuka. Och alla dem träffade vi i helgen.. Jag hoppas VERKLIGEN att det är sista magsjukan på länge.

Vi försökte sitta i soffan idag o titta på Pippi på de sju haven men Wilma tappade intresset efter en stund. Det var nog mest för min del!
Vi gick till Hemköp också för att handla lite bröd o frukt till Mårten som ska till Sthlm i morgon och då fick Wilma gå med skor först inne på Hemköp och även utanför här.. Så häftigt, första promenaden ute med skor!!!
Hon är super duktig!
image112
Vad gör du mamma??

Vi hörs o syns, krya på er alla som haft det som oss nu ...


Kommentarer
Pörnie

Ja du! Jag vet hur det känns, HUA! Hoppas att ni mår bra idag? Kram till er...

2008-01-23 @ 08:04:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0