Det börjar nalka sig jul..

Det är inte många dagar kvar!
Här hemma tränar vi hur tomten gör och vad han säger..
Först dunkar(knackar) han på dörren, sen frågar han "finns här några snälla barn" och då jublar Wilma JAAAAAA!
Hon har lärt sig allt!

Idag på dagis hade hon sagt 7 ord i rad!!! Fatta! Det är ju jätte häftigt..
- Nu har Karin bytit blöja på mig! Hela den meningen sa hon!!! hihi..

I helgen som va va vi till Mingus då han fyller år i morgon men hade kalas en vecka innan, superskoj med fiskdamm och lek! Wilma o Mingus är lite kära tror jag, de jublar när de ser varandra på dagis och pratar om varandra hemma. Inte illa att ha någon att vara kär i redan nu!!

Vi hann mysa med Molly o Sonil också på söndag eftermiddag förra helgen!
I veckan har det varit tjejmiddag, jobb och julklappar och julmats fixande! Men snart är det klart, det är bara städningen och tillagning av maten kvar! Julafton blir hemma hos oss med tjocka släkten, mormor o B, Farmor o farfar, morfar, morbror och Emma! Ska bli sååååå kul!!

Förra veckan va det ju lucia på dagis också, haha! Underbart! Wilma gick fint i ledet först, efter ett tag fick hon se mig och farmor och gick fram lite så hon stod framför alla andra barnen, säger Titta mamma och stoppar ljuset i munnen!! Sen står hon fint kvar ett tag, blir dock lite trött så hon sätter sig ner, och till slut ligger hon också! haha, framför allihopa!!!
Ja, ska det va så ska det va!

Det blir väl inte så oftat uppdaterat nu för tiden men jag skall försöka bättra mig, är ledig lite nu efter jul så då blir det nog nåt inlägg!

Om vi inte hörs eller ses så ha en riktigt GOD JUL och en härlig start på det nya året!

Många kramar

J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0