Höstmarknad i stan!

Fast jag vet inte om det va nåt o se... Känns som att Falu marknad mest hade skit i år.. Förutom ståndet vid Stadium, där fanns det choklad bollar i alla dess varianter!! hihi.. Passade mig o Maria perfekt igår när det va dags för lite fika.. Vi fick en heldag tillsammans igår fastän vi inte planerat det så. Maria ("läkar- Maria") kom förbi för att prova min kulldräkt, hon funderar på o ha den på Melvins dop. Jag bjöd på lunch här hemma innan vi tog en repa på stan! Vi avslutade dagen med en fika hemma hos henne!
En bild på våra barn:
image43
Melvin ser mest förvånad ut o linslusen Wilma är i full gång!! haha!!

Fredagskvällen blev dock lite oväntat en liten tripp ner på O´learys, Renate (ägaren av o´learys) ringde o frågade om inte jag ville komma ner o ta ett glas vin med henne, så det gjorde jag. Det va länge sen hon o jag gjorde nåt tillsammans, mycket trevligt även fastän det inte blir sån lång stund och att jag etfter 2 glas känner mig mest lullig!! TACK för en trevlig kväll iallafall!! Kul att du ringde tyckte jag!!

I morse ringde min farmor o berättade att hennes syster brytit benet och ligger på ortopeden på Falu lasarett. Farmor frågade om inte vi ville vara med upp o hälsa på henne så det gjorde vi såklart! Britta va helt blåslagen, hon har ramlat framåt så hon va alldeles blå i ansiktet.. Hon frågade flera gånger om inte hon va fin?? hihi..
Jag tror att hon uppskattade att  vi kom trots att hon ibörjan inte kände igen mig, men konstigt nog förstod hon direkt att det va Wilma som va med??!! Det svänger lite, ena stunden är hon helt med, andra stunden frågar hon vem jag är..

Tog en fika med Erika, Blackie, Sara, Malin, Emma o Anette på Geishan efter lasarettsbesöket, de va där o jag va kaffe sugen så det passa ju perfekt!! Gick igenom stånden en gång till tillsammans med Erika o Edwin men som sagt.. Bara massa skit...

Mårten är på O´learys idag tillsammans med sina grabbar i innebandylaget. De har haft teambildning hela dagen idag. Men han dyker nog snart hem! Jag ska sätta mig o pyssla lite med tackkorten.. Ja, jag vet att jag är seg, men nu är de på gång!!! hihi..

Lovade ju en bild på brudparet då som vi va o "Coxa" hos så här kommer det lite bilder därifrån. Det är mästerfotografen Lisa. TACK!!

Puss o kram
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0