Helgens höjdpunkt : LAIDIES NIGHT!!

Helgen har varit kantad av förkylningar.. IGEN!!! Vet inte vad vi gör riktigt för att det ska bli så här...
Mårten har varit krasslig hela veckan o när jag då säger till honom att det är ju typiskt när jag ska iväg.. Då kan jag säga att synden straffar sig själv.. Wips så va jag förkyld och det tog även om på Wilma.. SUCK!!
Så jag har lärt mig att man inte ska säga nåt.. Även fast ni vet ju hur karlar blir när de blir förkylda.. LOVE YOU ändå!!!

Det har varit Jolly Cup på Lugnet också, mina tjejer vann cupen!! Tyvärr fick jag inte se en ända match.. trist.. Men så var det, I fredags fick jag iallafall sätta igång tjejerna på sitt jobb nere vid lugnet gymnasiet..
Bra att ni vann tycker jag! Det känns bra inför seriepremiären i helgen!! TOPPEN!!!

Så till helgens höjdpunkt! Laidies Night i Ejendahls arena!
Brudarna va på G kan jag lova!! hihi.. 3000 tjejer i arenan, har nog aldrig varit på en sån tillställning där det BARA va tjejer.. Kul som attan iallafall!
Jag åkte med Erika upp, va ju lite krasslig så jag väntade ut så länge det gick. Erika behövde tanka upp Edwin lite innan hon åkte! Vi mötte upp Ax, Söder, Ingela-Pling och Sneen i Leksand på campingen där de sov efter showen.. Ingelas Peter va med också, De har en liten Anna-Klara så hon fick också bo på camping i Leksand en natt...
Så här ser deras prinsessa ut:
image56

18:30 hade vi bokat bord på Lucky House i Leksand för lite mat, Kina mat.. Kan väl säga att servicen va väl inte den bästa men maten va okej!
Sedan tog vi sats mot arenan... Sååå mycket tjejer..
21:00 satte showen igång o vi fick väl lämna vinglasen utanför eftersom man inte fick ta med in o tidsoptimister som vi är köpte vi ett varsitt glas 10 min innan...
Det va ett ordentligt drag och showen va helt okej! Lite mkt prat kanske..
Efteråt var det lite disco sen spelade Måns Zermerlöf (om det nu stavas så..) och därefter disco igen..
Arenan stängde 01 o vi va kvar tills det.. Svängde våra lurviga! En del av oss (inga namn nämnda) fick nog lite mer av det goda men det tyckte vi bara va kul!! hihi.. Vi träffade på Cammen och även Ida som vi spelat innebandy med tidigare.. Ida är en riktigt go tjej med ett otroligt drag i!! Hanna Sandgren va där också det va kul o träffa henne, det va allt för länge sen!!!

Lägger in lite blandade bilder från dansgolvet och innan.. Klicka på bilderna så blir de större...Både jag o Erika är fotografer..
Kl 02-tiden landade jag o Erika i Falun iallafall efter en hel kväll med goa vänner!! TACK för att ni finns!!! Detta lever man länge på!!
Wilma förresten hon hade en kväll med sin pappa!!! De va till farmor o farfar en sväng men det är lite jobbigt å vara förkyld när man är så där liten...

KRAM på er!!
      
Sneen o Söder       Ingela o Erika           Ax o Sneen             På dansgolvet    
         
  Mycket skratt..         Jag..                     Ida, Ingela o Idas kompis!


Kommentarer
Pörnie

Vilka party-bilder ;-) Ingelas bebbe är ju look-a-like hihi.. Simma lugnt å du, vi ses den 12 oktober!

2007-09-21 @ 11:27:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0