Ytterligare en helg..

Tjejmiddag hemma hos Söder, riktigt trevligt! God mat och gott sällskap! Kom hem vid 01-tiden. Wilma fick sova borta för första gången (!!) hemma hos sin farmor o farfar. Det va ovant må jag säga. Konstigt att inte ha henne hemma. Men det hade gått kanon bra, skönt! Jag sov faktiskt bra, bättre än jag trodde jag skulle göra. Man är ju lite höns mamma, det måste jag ju erkänna..
Det har blivit värre också nu när jag vet att jag snart ska börja jobba. Det ska bli super kul att börja jobba men jätte jobbigt att vara ifrån Wilma så mycket..
Men, det har gått för andra så det lär väl gå för mig också.. Ni får säga åt mig att sluta va så löjlig!!!

Lördagen blev jag på Fk arena, alldeles för länge.. Först match med mina tjejer o sen satt jag i sekritariatet åt damerna när de spöade Engelholm med 7-1.. Rätt tråkig match faktiskt.
Mina tjejer förlorade också, trist. Men det va en konstig match. Kändes som om vi inte hade nåt mer att ge på slutet, tyvärr..
Mårten o Wilma kom upp o kikade en sväng!

Igår va vi till Alfta, Mårten hade match med sina grabbar (ytterligare en förlust, 9-8 (!!) så jag och mormor och Wilma åkte till Alfta där vi passade på att hälsa på Hans-Olof o Inga, Hans-Olof är då min morbror! Vi fick mat där och myste en stund! Tusen tack, det va jättetrevligt!!

Mamma blev kvar där medans jag gick med Wilma ner till sporthallen. Där somnade hon i min famn mitt i allt oväsen, hon va nog rätt trött..

Tidsomställningen i helgen har gjort att jag fått gått upp kl 05:00 på morgonen, kul va??!! Hoppas det ger sig snart.. Jag är GANSKA trött då..

Idag har jag vart till jobbet o lagt schema, det strula lite, jag hade väl glömt alla lösenord.. Ett tecken på att man varit ledig tror jag! hihi..
Wilma har umgåtts med sin mormor. De verkade haft skoj ihop!!

Det va länge sen jag la in en bild så här kommer en:
image84
Ett blivande fotbollsproffs kanske? Tränar hemma på golvet!!

Har inte så mycket mer att skriva just nu, skulle lagt in bilder från Alfta men det blev inga bra...

Vi hörs o syns!!


Kommentarer
Hönsmamma nr2

Tjena!
Gissa om jag vet hur det känns, fast du vet ju i allafall vart du ska jobba hmm. Du säger att det har funkat för andra å då funkar det för dig men vet du?!?! DET KOMMER INTE ATT FUNKA FÖR MIG HAHAHA jag kommer att dööö. (nästan)
Stor kram AC

2007-10-29 @ 20:22:22
Pörnie

Snart ses vi igen, inga förhinder inför 24-25 nov? Ska bli skoj! Kram kram...

2007-10-29 @ 21:13:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0